viernes, 29 de abril de 2016

La mejor forma de no pensar inutilmente sobre los demás es darles buenos deseos. Cuando alguien venga a mi mente, lo mejor que puedo hacer es desearle el bien. Eso es natural en el ser humano y fortalece mi mente. Al tener pensamientos negativos o inútiles sobre otras personas, la mente se debilita, mientras que se fortalece cuando envío amor y paz a esa persona, perdonándola desde el fondo de mi corazón y deseando que su vida sea la mejor posible. Y esta fortaleza de la mente me va a ayudar a que mi propia vida sea mejor.
La millor manera de no pensar inútilment sobre els altres és donar-los bons desitjos. Quan algú vingui a la meva ment, el millor que puc fer és desitjar-li el bé. Això és natural en l'ésser humà i enforteix la meva ment. En tenir pensaments negatius o inútils sobre altres persones, la ment es debilita, mentre que s'enforteix quan enviament amor i pau a aquesta persona, perdonándola des del fons del meu cor i desitjant que la seva vida sigui la millor possible. I aquesta fortalesa de la ment m'ajudarà a que la meva pròpia vida sigui millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario