jueves, 11 de enero de 2018

A veces dices en tus adentros,
vida que estoy haciendo de ti vida, algunas veces es;
CALLADA, por sellar mis labios y no decir lo que en realidad pienso.
ESCURRIDIZA, por no querer complicarme la vida
TEMEROSA a veces porque a fondo temo llegar
y encontrar lo que no quieren mis ojos ver.
Y no es mas la verdad que a costa de lo que sea trato de disfrazar.
VALIENTE, porque al fin te miro de frente
y te digo y acepto lo que dirás vida,
ENFADADA, porque me miro a través de un espejo
y me pregunto, porque no lo hice antes?,
LLOROSA a veces, cuando de dolor dos corazones laceran
y solo perdón pides sin querer mirar atrás,
Solo te pido vida, comprenderme se que puedes,
Se que la vida me prestas, se que sin ella no existo,
y cuando mucha vida tienes no valoras,
cuando a punto de perderla sientes,
una oportunidad imploras, pero cuando la pierdes
nada queda ya por decir mas que gracias por permitirme conocerte vida...
De vegades dius en els teus interiors,
vida que estic fent de tu vida, algunes vegades és;
CALLADA, per segellar els meus llavis i no dir el que en realitat penso.
EESMUNYEDISSA, per no voler complicar-me la vida
TEMOROSA de vegades perquè a fons temo arribar
i trobar el que no volen els meus ulls veure.
I no és mes la veritat que a costa del que sigui tracte de disfressar.
VALENTA, perquè al cap et miro de front
i et dic i accepto el que diràs vida,
ENFADADA, perquè em miro a través d'un mirall
i em pregunto, perquè no ho vaig fer abans ?,
PLOROSA de vegades, quan de dolor dos cors laceren
i només perdó demanes sense voler mirar enrere,
Només et demano vida, comprenderme es que pots,
Es que la vida em prestes, es que sense ella no existeixo,
i quan molta vida tens no valores,
quan a punt de perdre-la sents,
una oportunitat imploras,
però quan la perds res queda ja per dir mes que
gràcies per permetre conèixer-te vida ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario