jueves, 11 de enero de 2018

Dejo atrás rencores y amores efímeros, sonrío para darle la bienvenida a la bienaventuranza, la prosperidad, el éxito, la felicidad, la salud en compañía de mis seres queridos, lo perdurable, lo que permanece por siempre que es mi libre albedrío para decidir mi estatus emocional y real.
Dejo de lado los malos pensamientos y malos deseos a mis semejantes porque yo soy feliz y mi felicidad depende de mi pensamiento y mis deseos más profundos.
A ti te deseo lo mejor del Universo: sueña, desea, pide y se te dará, se te cumplirá tarde o temprano, así sea.

Deixo enrere rancors i amors efímers, somric per donar-li la benvinguda a la benaurança, la prosperitat, l'èxit, la felicitat, la salut en companyia dels meus éssers estimats, el perdurable, el que roman per sempre que és el meu lliure albir per decidir el meu estatut emocional i real.
Deixo de banda els mals pensaments i mals desitjos als meus semblants perquè jo sóc feliç i la meva felicitat depèn del meu pensament i els meus desitjos més profunds.
A tu et desitjo el millor de l'Univers: somia, desitja, demana i se't donarà, se't complirà tard o d'hora, així sigui.

No hay comentarios:

Publicar un comentario