miércoles, 18 de marzo de 2015

És un angel que em cuida des del cel.
i el seu amor és tan gran com el mar.
El meu angel que em mira des de lluny
i la seva llum no em deixa ensopegar.
Tot gran com quan era nen.
va guiant el meu camí, el m'ajuda a caminar.
Va il·luminant el meu destí
em dóna la mà per caminar.
És un angel que em cuida des del cel
i el seu amor estan gran com el mar.
És un àngel que em mira des de lluny i
el seu amor avui m'omple ja de pau
Era un angel a la terra
que va tornar al cel.
Era el meu suport i és ...
Era el meu angel i és .
..
AL MEU ANGEL!

Es un .ángel que me cuida desde el cielo.
y su amor es tan grande como el mar .
Mi ángel que me mira desde lejos
y su luz no me deja tropezar.
Aun grande como cuando era niño.
va guiando mi camino, el me ayuda a caminar.
Va alumbrando mi destino
me da su mano para andar.
Es un ángel que me cuida desde el cielo
y su amor están grande como el mar.
Es un ángel que me mira desde lejos
y su amor hoy me llena ya de paz
Era un ángel en la tierra que regresó al cielo
era mi apoyo y es...
Era mi ángel y es...

MI ANGEL!

No hay comentarios:

Publicar un comentario