jueves, 3 de mayo de 2018

Caminando bajo la lluvia,
me detuve a pensar.
Sentí como intentaban robar mi tranquilidad.
No entiendo, porque huyen de lo inevitable.
Si llover es tan normal, como caminar.
Si tu lluvia, eres tan sagrada, como amar.
Mientras la gente se escondía de ti,
Tu humedeciste mis pensamientos y lavaste mi alma.
Sentí que eras como yo,
Derramas tu verdad, sin importar lo que piense la humanidad.
Caminant sota la pluja,
em vaig aturar a pensar.
Vaig sentir com intentaven robar la meva tranquil·litat.
No entenc, perquè fugen de l'inevitable.
Si ploure és tan normal, com caminar.
Si el teu pluja, ets tan sagrada, com estimar.
Mentre la gent s'amagava de tu,
El teu humedeciste meus pensaments i vas rentar la meva ànima.
Vaig sentir que eres com jo,
Derrames la teva veritat, sense importar el que pensi la humanitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario