miércoles, 15 de noviembre de 2017

Sóc lliure perquè sé que no li dec res a ningú, i dono pel plaer de donar, no per rebre alguna cosa a canvi. Perquè ploro quan es em canta i riu a riallades quan m'envaeix la felicitat.
Sóc lliure perquè faig el que vull intentant afavorir als altres.
Sóc lliure perquè em vull per estimar-te i si no estic en el meu millor dia, em rigui, que no t'acostis per no ferir-te.
Sóc lliure perquè intento ser feliç amb el molt o poc que tingui.
Sóc lliure perquè em volta de persones que em alliberen, em donen energia i puc ser més autèntica que mai.
Sóc lliure perquè sé qui sóc, quant valc, estimo sense mesura i sento compassió davant les persones que no poden ser feliços. I puc pregar per elles i beneir-les. Llavors, sóc lliure.
Soy libre porque sé que no le debo nada a nadie, y doy por el placer de dar, no para recibir algo a cambio. Porque lloro cuando se me canta y río a carcajadas cuando me invade la felicidad.
Soy libre porque hago lo que quiero intentando favorecer a los demás.
Soy libre porque me quiero para quererte y si no estoy en mi mejor día, me ría, que no te acerques para no herirte.
Soy libre porque trato de ser feliz con lo mucho o poco que tenga.
Soy libre porque me rodeo de personas que me liberan, me energizan y puedo ser más auténtica que nunca.
Soy libre porque sé quién soy, cuánto valgo, amo sin medida y siento compasión ante las personas que no pueden ser felices. Y puedo orar por ellas y bendecirlas. Entonces, soy libre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario